- Wat is de maximale verpakkingsgrootte?
- Kan ik een fragiel pakket versturen?
- Behandel je bederfelijke goederen?
- Levert u ook aan eilanden en enclaves?
- Voorziet u verpakkingen en etiketten?
- Welke goederen mag ik niet verzenden?
- Hoe pak ik mijn pakket in?
- Als mijn pakket verpakt en gelabeld is, waar kan ik het dan afzetten?
- Welk bewijs van afgifte heb ik als ik mijn pakket afgeef?
- Wat is de gemiddelde leveringstermijn?
- Ik stuurde een pakje, het wordt teruggestuurd wegens non-conformiteit. Waarom is dat?
- Hoe zijn de afhaalpunten op de Mondial Relais pagina's gepositioneerd?
- Ik zou graag gebruik maken van uw diensten, maar ik zie veel negatieve beoordelingen.
- Is het mogelijk om een pakje naar het buitenland te sturen?
- Hoe lang kan een pakket in een afhaalpunt worden bewaard?
- Ik heb geen bevestigingsmail van mijn aankoop ontvangen, is dit normaal?
- Een pakje verzonden via een partnersite (Vinted,...) is verloren verklaard, wat nu?
- Ik heb mijn aankoop bevestigd en ben vergeten een verzekering af te sluiten, is het mogelijk deze alsnog af te sluiten?
- Kan ik autobanden/wielen of muziekinstrumenten opsturen?
- Waarom is het geselecteerde afhaalpunt niet beschikbaar op de website of op een webshop?
- Hoe kan ik mijn pakket volgen?
- Ik wacht op een pakje, hoe weet ik of het beschikbaar is bij de afhaalpunt?
- Hoe lang wordt mijn pakje bewaard door de afhaalpunt?
- Hoe kan ik mijn pakket ophalen?
- Kan iemand anders mijn pakket ophalen?
- Mijn afhaalpunt is gesloten, waar zal mijn pakket worden afgeleverd?
- Mijn pakket is niet in de afhaalpunt, wat moet ik doen?
- Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als mijn pakket in de wacht wordt gezet?
- Wat moet ik doen als mijn pakket als verloren is opgegeven?
- Ik wil een bestelling retourneren, wat moet ik doen?
- Ik wil het afhaalpunt veranderen, is dat mogelijk?
- Hoe wordt mijn begunstigde op de hoogte gebracht?
- Is er een verzekering bij het verzenden van een pakje?
- Waar kan ik de prijzen vinden in verband met eBay?
- Doet u promotieaanbiedingen?
- Waar kan ik de Mondial Relay tarieven vinden?
- Hoe en wanneer wordt de betaling voor de aanmaak van een label verricht?
- Waar kan ik het saldo van mijn voorafbetaalde rekening vinden?
- Hoe kan ik mijn voorafbetaalde rekening opladen?
- Is er een vooraf bepaald bedrag om op mijn voorafbetaalde rekening op te laden?
- Ik wil graag een vergoeding voor de herlading op mijn voorafbetaalde rekening
- Hoe lang is een label geldig?
- Wat is het doel van de ontvanger gegevensfiche?
- Moet ik de ontvanger gegevensfiche afdrukken?
- Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van de gegevens, kan ik mijn label wijzigen?
- Ik heb een label laten maken zonder het af te drukken, waar kan ik het terugvinden om het af te drukken?
- Ik wil mijn pakket niet meer verzenden, wat moet ik doen?
- Kan ik een label die ik nog niet heb gebruikt annuleren?
- Wat is de afdrukdienst in afhaalpunten?
- Ik heb een pakje verzonden, waar kan ik het trackingnummer vinden?
- Waar kan ik mijn facturen raadplegen?
- Ik heb een betalingsachterstand als ik inlog op mijn account, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik het e-mailadres van mijn Mondial Relay account wijzigen?
- Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
- Mijn inloggegevens werken niet meer om aan te melden op mijn Mondial Relay account, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik een account aanmaken?
- Is het mogelijk om klantenadressen op mijn account op te slaan?
- Wat betekent het saldo op mijn account?