FAQ

vragenlijst
Alle antwoorden op uw vragen

Hoe mijn pakket opvolgen via internet?

U kunt uw pakket opvolgen met de nummer van uw pakkethier. indien U over het nummer niet beschikt dient U de verzender te contacteren

Hoe weet ik dat mijn pakket in het afhaalpunt beschikbaar ligt?

U ontvangt een email of sms van Mondial Relay U kunt uw pakket opvolgen door te klikkenhier.

Mijn pakket ligt niet in het afhaalpunt, wat moet ik doen?

Volg uw pakket op onze website door hier te klikkenhier. neem contact op met de verzender indien nodig

Hoe moet ik mijn pakket afhalen?

Op vertoon van uw identiteitskaart, zal uw pakket overhandigd worden. Na handtekening krijgt U uw pakket.

Ik verkies betaling onder rembous. Hoe meoet dit?

Enkel contante betaling in het afhaalpunt. Aankoopbonnen kunnen niet gebruikt worden.

Kan iemand anders mijn pakket ontvangen?

Ja, indien de persoon in het bezit is van uw identiteitskaarrt,

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Indien de verpakking beschadigd is, kunt U het pakket weigeren. Deze zal dan naar de verzender teruggestuurd worden. U moet dan de verzender verwittigen. Claims na levering zullen niet aanvaard worden.

Mijn afhaalpunt is gesloten, waar wordt mijn pakket geleverd?

Indien het afhaalpunt onbeschikbaar is krijgt U een e-mail en een sms om de heropening te wachten of een ander afhaalpunt te kiezen

Hoelang ligt het pakket beschikbaar in het afhaalpunt

Uw pakket ligt 14 g=dagen beschikbaar in het afhaalpunt. Na dit termijn wordt het pakket teruggestuurd.

Ik wens mijn betelling terugsturen, hoe moet ik dit doen?

U moet de verzender contacteren, voor verdere inlichtingen

Ik wens het afhaalpunt van levering veranderen, kan dit?

Een het pakket opgenomen in ons netwerk kan het afhaalpunt niet geweizigd worden.

Hoe kan ik mijn pakket opvolgen na bestelling?

U kunt uw pakket opvolgen met uw verzendnummerhier. Indien U over een expeditienummer beschikt kunt U de verzender contacteren

Hoe kan ik het uur en datum van levering kennen

Onze diensten zal contact met U nemen om een leveringsdatum vast te leggen.

Ik was afwezig tijdens de levering, hoe kan ik een nieuwe datum inplannen?

Onze diensten zal contact met U nemen om een leveringsdatum vast te leggen.

Mon colis était abimé, que faire ?

Indien de verpakking beschadigd is, kunt U het pakket weigeren. Deze zal dan naar de verzender teruggestuurd worden,

Ik wil een bestelling terugzenden, hoe moet dit?

U dient de verzender te contacteren, die U de nodige informatie zal geven.

Welk soort pakketten kan ik verzenden?

Het gewicht van het pakket moet maximum 30kg hebben. Lengte+Hoogte+breedte mogen 1,50m niet overschrijden.

Welke goederen mogen niet verzonden worden?

Verboden zijn gevaarlijk eprodukten zoals, munitie , gas, ontvlambare, radioactieve, giftige of bijtende stoffen, en alle voorwerpen die door hun aard of verpakking een gevaar kunnen zijn voor de menselijke omgeveing, die de veiligheid van vliegtuigen of die andere vervoerde pakketten kunnen beschadigen. Zijn o,m, uitgesloten, juwelen, edelstenen, effecten, edele metalen, munten, deviezen, bankbiljetten, betaalmiddelen (kredietkaarten, cheques, effecten aan toonder, ...) levende of dode dieren, vuurwapens, verdovende middelen, kunstvoorwerpen, door de wet verboden publicaties of audiovisuele dragers en antwoorden op aanbestedingen.

Mag ik breekbare pakketten versturen?

Het verzenden van breekbaar materiaal is niet verboden (porcelein, glas, flessen, …) maar Mondial Relay zal niet verantwoordelijk zijn in geval van schade,Algemeene verkoopsvoorwaarden.

Hoe moet ik mijn pakket inpakken?

U moet een gesloten verpakking gebruiken die in staat is om de inhoud te beschermen gebruiken en voldoet aan de eisen van de transport en industriële verwerking (schakelt het pakket tot 1,50 meter). Zo niet, dan neemt bent U de enige verantwwordelijk bij schadegeval.

Waar moet ik mijn pakket verzenden?

Le dépôt des colis se fait dans l'un des 7 300 Point Relais® en France.

Krijg ik een leveringsbewijs bij het verzenden van mijn pakket?

Le commerçant me remettra un justificatif à conserver jusqu’à la livraison du colis.

Hoe mijn pakket opvolgen?

Vous pouvez suivre votre colis avec votre numéro de suivi en cliquanthier.

Où puis-je retrouver le numéro de suivi du colis ?

U kunt inloggen op uw profiel om uw expeditienummer te vinden.Profiel In de tab "Mijn pakketten"

Hoe kan ik mijn fakturen terugvinen?

U vindt uw fakturen inProfielin de tab "mijn aankopen"

Waar vindt ik mijn labels terug?

U vindt uw labels inProfielde tab "mijn zendingen"

Hoe wordt de bestemmeling verwittigd?

Wanneer u uw pakketin een afhaalpunt inlevert, krijgt de bestemmeling een mail of een sms

Het pakket werd niet afgahaald. Wat gebeurd er?

Het pakket word teruggestuurd naar het afhaalpunt van vertrek.

Wat indien mijn pakket geblokeerd word?

Verzendingsproblemen worden binnen een termijn van 10 dagen verwerkt.

Wat indien mijn pakket verloren is?

Onze sales afdeling zal contact met u binnen 7 dagen na de verklaring van verlies van uw pakket op schadevergoeding te maken.

Ik een fout bij het invoeren van gegevens of ik niet langer wil mijn pakket te sturen, wat te doen gemaakt?

Je hebt tot 14 dagen vanaf de datum van betaling, een zending die niet is gedekt door ons netwerk te annuleren. Ga naar jeProfielin het tabblad 'Mijn aankopen', door te klikken op het vergrootglas u toegang tot de "Pay". De terugbetaling zal worden gemaakt in 24 uur op uw account (of PayPal, bankrekening of prepaid-account, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode).

Mijn bestemmeling wil een thuislevering

Tot nu toe is deze prestatie niet beschikbaar

Ik wil een terugbetaling van mijn voorafbetaalde account

U hebt een herroepingsrecht van 14 dagen na aankoop van de kaart, op voorwaarde dat je niet hebt gebruikt. U kunt uw prepaid card annuleren van uwProfielIn de tab "Mijn aankoop"

Fermer la boîte de dialogue

Zich inloggen

Paswoord vergeten ?

U heeft geen rekening ?

Een rekening aanmaken
Veuillez patienter