vragenlijst
Alle antwoorden op uw vragen

Hoe kan ik mijn pakket volgen via het internet?

U kunt uw pakket volgen met het nummer van uw pakkethier.. Indien u niet over het nummer beschikt kunt u bij de verzender nadere informatie opvragen

Hoe weet ik dat mijn pakket in het afhaalpunt beschikbaar is?

U ontvangt een E-mail of SMS van Mondial Relay, u kunt uw pakket opvolgen door te klikkenhier..

Mijn pakket ligt niet op het afhaalpunt, wat moet ik doen?

Volg uw pakket op onze website door hier te klikkenhier. neem contact op met de verzender indien nodig

Hoe moet ik mijn pakket afhalen?

Op vertoon van uw identiteitskaart, zal uw pakket overhandigd worden. Na het plaatsen van uw handtekening krijgt u uw pakket.

Ik verkies verzending onder rembours. Hoe moet dit?

In het afhaalpunt is alleen contante betaling mogelijk.

Kan iemand anders mijn pakket in ontvangst nemen?

Ja, indien de persoon in het bezit is van uw identiteitskaart

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Indien de verpakking beschadigd is, kunt U het pakket weigeren. Dit zal dan naar de verzender teruggestuurd worden. U moet dan de verzender op de hoogte stellen. Claims na levering zullen niet aanvaard worden.

Mijn afhaalpunt is gesloten, waar wordt mijn pakket geleverd?

Indien het afhaalpunt is gesloten, krijgt u een E-mail en een sms om op de heropening te wachten of een ander afhaalpunt te kiezen

Hoelang blijft het pakket beschikbaar op het afhaalpunt

Per 1st November 2022, geldt de verblijftijd van 8 dagen op alle pakjes in Afhallpunten.

Ik wens mijn bestelling terug te sturen, hoe moet ik dit doen?

U moet met de verzender contact opnemen, voor verdere informatie

Ik wens het afhaalpunt van levering te veranderen, kan dit?

Op het moment dat een pakket opgenomen is in het netwerk, kan het afhaalpunt niet meer gewijzigd worden

Hoe kan ik mijn pakket volgen na bestelling?

U kunt uw pakket volgen met uw verzendnummerhier.. Indien u over een verzend of pakketnummer beschikt kunt u contact opnemen met de afzender

Hoe kan ik het uur en datum van levering achterhalen?

Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een leveringsdatum af te spreken.

Ik was afwezig tijdens de levering, hoe kan ik een nieuwe datum inplannen?

Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een leveringsdatum af te spreken.

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen ?

Indien de verpakking beschadigd is, kunt u het pakket weigeren. Dit zal dan naar de verzender teruggestuurd worden,

Ik wil een bestelling terugzenden, hoe moet dit?

U moet hierover contact opnemen met de afzender, die u de benodigde informatie kan geven.

Welk soort pakketten kan ik verzenden?

Het gewicht van een pakket is maximum 30kg. Lengte + hoogte + breedte mogen de 150 cm niet overschrijden.

Welke goederen mogen niet verzonden worden?

Verboden zijn gevaarlijke producten zoals, munitie , gas, ontvlambare, radioactieve, giftige of bijtende stoffen, en alle voorwerpen die door hun aard of verpakking een gevaar kunnen zijn voor de menselijke omgeving, die de veiligheid van vliegtuigen of die andere vervoerde pakketten kunnen beschadigen. Uitgesloten zijn onder meer, juwelen, edelstenen, effecten, edele metalen, munten, deviezen, bankbiljetten, betaalmiddelen (kredietkaarten, cheques, effecten aan toonder, ...) levende of dode dieren, vuurwapens, verdovende middelen, kunstvoorwerpen, door de wet verboden publicaties of audiovisuele dragers en antwoorden op aanbestedingen.

Mag ik breekbare pakketten versturen?

Het verzenden van breekbaar materiaal is niet verboden (porcelein, glas, flessen, …) maar Mondial Relay is niet verantwoordelijk in geval van schade,Algemene verkoopsvoorwaarden.

Hoe moet ik mijn pakket verpakken?

U moet een gesloten verpakking gebruiken die stevig genoeg is om de inhoud te beschermen gebruiken en voldoet aan de eisen van de transport en industriële verwerking (pakket tot 1,50 meter). Zo niet, dan bent u verantwoordelijk bij eventuele schade.

Waar moet ik mijn pakket afleveren?

U kan uw pakket inleveren in 1 van de afhaalpunten in België.

Krijg ik een afleverbewijs bij het verzenden van mijn pakket?

De handelaar levert u een bewijs dat u moet bewaren tot wanneer het pakket geleverd werd.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

U kunt uw pakket volgen door te klikken hier..

Waar kan ik het opvolgnummer van mijn pakje vinden ?

U kunt inloggen op uw profiel om uw pakketnummer te vinden.Profiel In de tab "Mijn pakketten"

Hoe kan ik mijn facturen terugvinden?

U vindt uw facturen inProfielin de tab "mijn aankopen"

Waar vind ik mijn labels terug?

U vind uw labels inProfielde tab "mijn zendingen"

Hoe wordt de geadresseerde op de hoogte gesteld?

Wanneer u uw pakket in een afhaalpunt inlevert, krijgt de geadresseerde een mail of een sms

Het pakket is niet afgehaald. Wat gebeurt er?

Het pakket wordt teruggestuurd naar het afhaalpunt van vertrek.

Wat indien mijn pakket geblokkeerd is?

Verzendingsproblemen worden binnen een termijn van 10 dagen verwerkt.

Wat indien mijn pakket kwijtgeraakt is?

Onze klantenservice afdeling zal contact met u opnemen binnen 7 dagen na de melding van het verlies van uw pakket om de schadevergoeding te regelen.

Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van gegevens of ik wil de verzending mijn pakket annuleren, wat moet ik doen?

Je hebt tot 14 dagen vanaf de datum van betaling, een zending die niet is gedekt door ons netwerk te annuleren. Ga naar jeProfielin het tabblad 'Mijn aankopen', door te klikken op het vergrootglas krijgt u toegang tot de "Pay". De terugbetaling zal binnen 24 uur worden uitgevoerd (of PayPal, bankrekening of prepaid-account, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode).

Mijn geadresseerde wil een thuislevering

Op dit moment is deze dienst niet leverbaar

Ik wil een terugbetaling via mijn prepaid account

U hebt een herroepingsrecht van 14 dagen na aankoop van de prepaidkaart, op voorwaarde dat deze niet gebruikt is. U kunt uw prepaid card annuleren via uw accountProfielIn de tab "Mijn aankoop"

Fermer la boîte de dialogue

Inloggen

Wachtwoord vergeten ?

Veuillez patienter