-
Wat is de maximale verpakkingsgrootte?
-
Kan ik een fragiel pakket versturen?
-
Behandel je bederfelijke goederen?
-
Levert u ook aan eilanden en enclaves?
-
Voorziet u verpakkingen en etiketten?
-
Welke goederen mag ik niet verzenden?
-
Hoe pak ik mijn pakket in?
-
Als mijn pakket verpakt en gelabeld is, waar kan ik het dan afzetten?
-
Welk bewijs van afgifte heb ik als ik mijn pakket afgeef?
-
Wat is de gemiddelde leveringstermijn?
-
Ik stuurde een pakje, het wordt teruggestuurd wegens non-conformiteit. Waarom is dat?
-
Hoe zijn de afhaalpunten op de Mondial Relais pagina's gepositioneerd?
-
Ik zou graag gebruik maken van uw diensten, maar ik zie veel negatieve beoordelingen.
-
Is het mogelijk om een pakje naar het buitenland te sturen?
-
Hoe lang kan een pakket in een afhaalpunt worden bewaard?
-
Ik heb geen bevestigingsmail van mijn aankoop ontvangen, is dit normaal?
-
Een pakje verzonden via een partnersite (Vinted,...) is verloren verklaard, wat nu?
-
Ik heb mijn aankoop bevestigd en ben vergeten een verzekering af te sluiten, is het mogelijk deze alsnog af te sluiten?
-
Kan ik autobanden/wielen of muziekinstrumenten opsturen?
-
Waarom is het geselecteerde afhaalpunt niet beschikbaar op de website of op een webshop?
-
Hoe geef ik een pakket af in een Pakketautomaat?
-
De deur van de Pakketautomaat ging weer dicht voordat ik mijn pakket erin kon leggen, wat moet ik doen?
-
Kan ik een pakket naar het buitenland verzenden?
-
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
-
Ik wacht op een pakje, hoe weet ik of het beschikbaar is bij de afhaalpunt?
-
Hoe lang wordt mijn pakje bewaard door de afhaalpunt?
-
Hoe kan ik mijn pakket ophalen?
-
Kan iemand anders mijn pakket ophalen?
-
Mijn afhaalpunt is gesloten, waar zal mijn pakket worden afgeleverd?
-
Mijn pakket is niet in de afhaalpunt, wat moet ik doen?
-
Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?
-
Wat moet ik doen als mijn pakket in de wacht wordt gezet?
-
Wat moet ik doen als mijn pakket als verloren is opgegeven?
-
Ik wil een bestelling retourneren, wat moet ik doen?
-
Ik wil het afhaalpunt veranderen, is dat mogelijk?
-
Hoe wordt mijn begunstigde op de hoogte gebracht?
-
Hoe kan ik de klantendienst contacteren?
-
Hoe kan ik een pakket ophalen uit een Pakketautomaat?
-
Hoe lang is de bewaarperiod om een pakket op te halen bij een afhaalpunt / Locker?
-
Is er een verzekering bij het verzenden van een pakje?
-
Waar kan ik de prijzen vinden in verband met eBay?
-
Doet u promotieaanbiedingen?
-
Waar kan ik de Mondial Relay tarieven vinden?
-
Hoe en wanneer wordt de betaling voor de aanmaak van een label verricht?
-
Waar kan ik het saldo van mijn voorafbetaalde rekening vinden?
-
Hoe kan ik mijn voorafbetaalde rekening opladen?
-
Is er een vooraf bepaald bedrag om op mijn voorafbetaalde rekening op te laden?
-
Ik wil graag een vergoeding voor de herlading op mijn voorafbetaalde rekening
-
Hoe lang is een label geldig?
-
Wat is het doel van de ontvanger gegevensfiche?
-
Moet ik de ontvanger gegevensfiche afdrukken?
-
Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van de gegevens, kan ik mijn label wijzigen?
-
Ik heb een label laten maken zonder het af te drukken, waar kan ik het terugvinden om het af te drukken?
-
Ik wil mijn pakket niet meer verzenden, wat moet ik doen?
-
Kan ik een label die ik nog niet heb gebruikt annuleren?
-
Wat is de afdrukdienst in afhaalpunten?
-
Ik heb een pakje verzonden, waar kan ik het trackingnummer vinden?
-
Waar kan ik mijn facturen raadplegen?
-
Ik heb een betalingsachterstand als ik inlog op mijn account, wat moet ik doen?
-
Hoe kan ik het e-mailadres van mijn Mondial Relay account wijzigen?
-
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
-
Mijn inloggegevens werken niet meer om aan te melden op mijn Mondial Relay account, wat moet ik doen?
-
Hoe kan ik een account aanmaken?
-
Is het mogelijk om klantenadressen op mijn account op te slaan?
-
Wat betekent het saldo op mijn account?
-
Ik wil mijn account verwijderen, kan ik dat zelf doen?