De meest gestelde vragen
- Als mijn pakket verpakt en gelabeld is, waar kan ik het dan afzetten?
- Wat is de maximale verpakkingsgrootte?
- Waarom is het geselecteerde afhaalpunt niet beschikbaar op de website of op een webshop?
- Wat is de gemiddelde leveringstermijn?
- Welk bewijs van afgifte heb ik als ik mijn pakket afgeef?
Alle vragen
- Wat is de maximale verpakkingsgrootte?
- Kan ik een fragiel pakket versturen?
- Behandel je bederfelijke goederen?
- Levert u ook aan eilanden en enclaves?
- Voorziet u verpakkingen en etiketten?
- Welke goederen mag ik niet verzenden?
- Hoe pak ik mijn pakket in?
- Als mijn pakket verpakt en gelabeld is, waar kan ik het dan afzetten?
- Welk bewijs van afgifte heb ik als ik mijn pakket afgeef?
- Wat is de gemiddelde leveringstermijn?
- Ik stuurde een pakje, het wordt teruggestuurd wegens non-conformiteit. Waarom is dat?
- Hoe zijn de afhaalpunten op de Mondial Relais pagina's gepositioneerd?
- Ik zou graag gebruik maken van uw diensten, maar ik zie veel negatieve beoordelingen.
- Is het mogelijk om een pakje naar het buitenland te sturen?
- Hoe lang kan een pakket in een afhaalpunt worden bewaard?
- Ik heb geen bevestigingsmail van mijn aankoop ontvangen, is dit normaal?
- Een pakje verzonden via een partnersite (Vinted,...) is verloren verklaard, wat nu?
- Ik heb mijn aankoop bevestigd en ben vergeten een verzekering af te sluiten, is het mogelijk deze alsnog af te sluiten?
- Kan ik autobanden/wielen of muziekinstrumenten opsturen?
- Waarom is het geselecteerde afhaalpunt niet beschikbaar op de website of op een webshop?
- Hoe geef ik een pakket af in een Pakketautomaat?
- De deur van de Pakketautomaat ging weer dicht voordat ik mijn pakket erin kon leggen, wat moet ik doen?
- Kan ik een pakket naar het buitenland verzenden?