LAAT ONS UW KLANTENRELATIES VERZORGEN, VANAF DE OVERNAME VAN UW PAKJE TOT DE AFLEVERING.
WIJ REGELEN ALLES!
Mondial Relay biedt u het instrument bij uitstek voor de creatie van uw afzonderlijke of gebundelde zendingen, de opvolging van uw pakjes en uw vragen aan de klantendienst.
OPVOLGING ONLINE 24u/24
Uw klant volgt zijn pakje online 24u/24 dankzij het traceernummer dat hij ontvangt in de kennisgeving.
AUTOMATISCHE VRAAG
Indien nodig kan uw klant een automatische vraag stellen over zijn zending door op onze website de rubriek over de opvolging van het pakket te raadplegen. Zijn vraag zal aan het leveringsagentschap gericht worden.
Dankzij onze tool, staat er een contactpersoon tot uw beschikking bij het leveringsagentschap die de vragen van uw klanten zo goed mogelijk beantwoordt.
VIA TELEFOON
Bijkomende informatie nodig?
Uw klant kan ons bereiken op het nummer 02 340 06 10 (nummer zonder verhoogd tarief) van maandag tot vrijdag van 9:00u tot 12:30 en van 13:30u tot 18:30u en de zaterdag van 9:00u tot 12:30 en van 13:30u tot 17:00u.
EEN VEREENVOUDIGD DNV-traject
CONNECT: EEN GEBRUIKSVRIENDELIJKE TOOL
Een volledig intuïtief Extranet-platform genaamd Connect, laat u toe om de verschillende beheermodules van uw pakketten te gebruiken:
- Opvolging van het pakje
- Verzending van het pakje
- Beheer van de DNV
- Importeren van de zendingen